Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickers

Monday, August 2, 2010

sEmUa tEnTaNg diA


dia dimate aku.. dia sungguh baik.. hncm lah jgk..he3..
tp... dia ade stu sikap yg aku paling xsuke.. sngt2 xsuke..
dia pentingkan diri dia.. berubah lah syg.. smpai ble kamu nk pentingkan diri sndri..
pr lah tntg org dsekeliling kamu tuh..
mula2 aku ngn dia just adk n abg angkat je..
ntah mcm mne leh terbit ksh syg..he3..
adk angkt da teragkat,,hahahaha
Add Image

aku syg gle3 dkt die.. org byk brkate tntng dia tp aku xkesah.. aku thu spe dia..
aku knl dia dh 4thn.. mcm2 dh aku lalui dgn dia.. ssh sng aku ngn dia..
skt aku.. dia je yg ambk thu... nk hrp kwn.. hampeh.. bkn ambk berat tntng aku..
duk kutuk ade ler.. pnt dh nk cite sal seorg kwn ni..
weh dilla.. da lari tjuk ni..huhuhu..
smbg lg..
dia ni xlah romantik sngt.. kdg2 dia pentingkan diri sndri..
tp dlm diam.. dia lbhkan aku dlm smua bnda..
thnks syg.. i love u.. mwah..
da byk aku harungi ngn dia.. smpai ade org ke-3 ni hncurkan hbgn aku ngn dia..
tp alhamdulilah.. jodoh aku ngn dia msh kuat.. aku msh blh prthankan hbgn aku..
org slalu mngata.. ade dilla.. ade lah zainal..
ok lah kan.. psgn bahagia ape.. amin...he3
family dia trma aku seadanye wlaupun aku ni xbertudung.. aku bkn ape.. xnk lah hipokrit sngt..
family aku lg lah trma dia.. die ok ngn adk2 aku.. dgn mak ayh aku pun dia leh msuk..
dlm kate erti.. ok lah smua...huhuhu
doakan aku n dia berkekalan hngga ke akhir hyt..
amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...