Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickers

Sunday, April 10, 2011

@ mY fiRst fLLowEr @


dilla oh dilla..
ce cite ce cite..
hahahhahaaha

meh sni nk cite skit..
nm die zakiah hanim..
dari aku mula bt blog ni...
xde org pun nk follow aku..

xkesah lah 2 cz aku ni bkn femes sngt pun kn..
org heran ape ngn aku kn..
ade aku kesah..
xde kn..hahahaha

die lah org pertma follow aku..
thnks 2 zakiah hanim..
awk lah org pertma follow akak..

bkn nk bangga or riak k..
kte ptt hrgai org yg hrgai kte..
tul x..

biaselah kn..
kte ni bkn tere pun main blog2 ni..
sj suke2..
kira blog ni diari ke-2 aku..he3
ape yg ptt di tapis..
di tapis..

kalau free2 2..
mai lah mnjeguk blog zakiah ni ha..
ok daaa...


2 comments:

  1. wahhh...huhu..terharunye...siap promote blog zakiah lg..thanx sgt2 ye akak..huhu..like!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...