Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickers

Saturday, May 21, 2011

~~ menyayangi sesorg itu lbh baik daripada menbenci nye ~~


aSsalamualaikum...

jari-jemari ni rs ringgan je nk tekan keyboard ari ni..
wlaupun aku terlalu bz...
trase sngt nk wt entry ari ni..

aku ade trbca something lah..
aku sndri pun xfhm..
maby die akn rs puas kot wt mcm 2..

xsemua ape yg kte bt..
org akn blh terima.
ble ade yg xblh trma..
mencurah petrol dlm bara lg kn...
( btl ke xntah aku pnye peribahasa )hahahaha
lyn je..~~~

aku ni nk kate baik...
xlah baik sngt..
ade ke org mngaku die baik event die mmg baik pun..
xde kn..

sb nye....
manusia ni selalu mlakukan kesilapan..
xde seorg manusia pun yg sempurna

2 lah.. bila da curah petrol 2..
api mkin membara lah kn..
bermula lah agenda gdh2...

ckup lah.. hentikan smua 2..
sdr diri kte ni sape sbnrnye..
kte dtg dari mne..
xkn sesama umat kte nk nk gado..
nk membenci..
nk mngata2..

p/s :

sape2 yg trase ngn aku 2..
aku mntk maaf lah...
aku trase ngn org pun...
aku ok je maafkn.
cume xnk pisang berbuah 2x..

kalau aku nk jtuhkn korg..
blh sngt2..
tp 2 bkn aku...
aku bkn jnis suke jaja cite kt org..
nk wt org gado2..

rahsia korg semua..
masih aku smpn...
aku bkn jnis yg mungkir jnji
bkn jnis yg xamanah..

so.. nk pesan stu je..
jgn hina org yg xberslh..
sdgkn org yg berslh..
rapat dgn kamu....

renung2kn lah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...