Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickers

Monday, August 8, 2011

:: Berbuka di Pdg Bersama Family ::


aSsalamualikum...

ahad bru ni..
kira smlm lah..he3
kami stu famly..
berbuka kt pdg..

ayh aku da ade kt pdg dari kul 5.30ptg..
mak aiii.. awl nye..ha3..
kate nye.. tkt xde tmpt ddk n parking...
ye sungguh..
aku pg dlm kul 6.00ptg..
jem gle jln..
da mcm sardin..ha3..

smpai je kt pdg dkt tmn kerang 2..
my hasben ajk p bazar..
ase mls je cz rmai org..

mmg rmai pun..
jln pun mcm semut..
xleh jln laju2 cz org rmai sngt..

hrga kt stu leh thn mhl lah..
cekik darah ape..ha3..
air jagung rm2..
mhl x???

pas 2 kn...
aku de singgah kt yg jual lauk pauk 2 kn..
nk beli siput sedut..
rm5..
leh kira brp biji siput je dlm 2..
pas 2 lempung rm3..
brp keping je dlm 2..
bg k0rg mhl x????

mak aku ckp lain kali xsah beli..
bt je kt umah..
mhl sdp xpe..
ni.. nk telan pun tekak xslera..

perniaga2 diluar sne..
xyh lah nk ambk untung mlampau sngt..
ape pun xblh...

duk cite2 sal ni kn..
kurang lak phala puasa aku ari ni..
meh lynn dlu pic ni.. :)




































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...